Как да си направим домашна здравословна пица

здравословна пица рецепта

Децата много си падат по пиците и обикновено това е техният обяд, когато са на училище. Похапването на пица на парче обаче не е най-добрата идея, ако говорим за здравословно хранене. Има ли начин да избегнем вредните съставки? Ето една рецепта, с която да си направим здравословна пица у дома:

Необходими продукти:

  • Пълнозърнести сухари – 400 г
  • зехтин – 2 с.л.
  • моркови – 1/2 морков
  • гъби – 6 гъбки, нарязани
  • грах – 1 – 2 с.л. замразен
  • царевица – 1 – 2 с.л. прясна
  • червени чушки – 1 брой, нарязана на ситно
  • домата – 2 броя, пюрирани
  • кашкавал – настърган нискомаслен за поръсване
  • маслини – няколко обезкостени и нарязани
  • хималайска сол
  • босилек
  • риган

Начин на приготвяне:

Смелете заедно сухарите и зехтина в кухненски робот. Получената смес разстелете в тавичка за пица, като притискате добре с пръсти.

Сварете до леко омекване граха, моркова и царевицата и ги отцедете. Намажете блата с доматеното пюре, поръсете с хималайска сол. Разпределете отгоре нарязан морков, царевица, грах, нарязаната чушка, гъби и маслини.

Поръсете с капки зехтин, риган, босилек и хималайска сол. Настържете кашкавал отгоре и сложете пицата да се пече на умерена фурна до златист загар.

СПОДЕЛИ:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someonePin on Pinterest

Е-MAIL АБОНАМЕНТ:

Публикацията Ви е харесала? Можете да се абонирате за E-Mail бюлетина с най-новото от СПИСАНИЕ РОДИТЕЛ: