11 полезни храни, с които да избегнем анемията при децата

  1. Цитрусови плодове и прясно изцедени сокове

природни имуностимуланти, сокове, фреш, имунитет, списание родител, родител.бг

За да се усвои желязото, трябва в организма да е налице и витамин C. Най-добре е това да става чрез похапването на плодове или под формата на прязно изцедени сокове. За да се отделят нужните витамини в сока, капвайте по няколко капчици зехтин. Консумирайте соковете веднага след изцеждане, в про

 

Помнете, че при анемия трябва а се консумира разнообразна храна. Не бива да се залага само на едно от изброените, а да се яде от всичко и редовно. Импулсивното преяждане не е решение, затова, както децата, така и възрастните следва да имат по 4-5 хранения на ден, които да не са твърде обилни, но засищащи. Приемайте достатъчно количество течности и избягвайте т. нар. Фаст Фууд.

НАМЕРЕТЕ НИ ВЪВ FACEBOOK

Е-MAIL АБОНАМЕНТ

Публикацията Ви е харесала? Можете да се абонирате за E-Mail бюлетина с най-новото от СПИСАНИЕ РОДИТЕЛ: