Нова рекламна кампания на германският козметичен бранд Nivea използва нестандартен подход при промотирането на слънцезащитни продукти за деца.
Компанията се провежда в Бразилия и залага на специален летен комплект за плажа – плажно масло, което предпазва кожата от изгарянето под слънчевите лъчи, и „образователна кукла“ за малките деца, съобщава manager.bg .
Целта е куклата да помогне на майките да предпазват дъщерите и синовете си. Когато куклата стои на плажа, без слънцезащитен продукт, тя почервенява и „изгаря“. Веднага щом лицето и тялото й бъдат намазани, придобива нормален цвят.
Идеята е, че децата много по-лесно се съгласяват да направят нещо, ако то е представено под формата на игра, а когато видят на практика какво се случва, когато кожата изгаря, това ги прави много по-склонни да се съгласят да бъдат намазани със слънцезащитен крем.
Видът на кампанията е амбиент, а рекламата е дало на агенция FCB Сао Паоло.