Децата отказват плажно масло? Една специална кукла ще ги убеди

nivea кукла за плаж

Нова рекламна кампания на германският козметичен бранд Nivea използва нестандартен подход при промотирането на слънцезащитни продукти за деца.

Компанията се провежда в Бразилия и залага на специален летен комплект за плажа – плажно масло, което предпазва кожата от изгарянето под слънчевите лъчи, и „образователна кукла“ за малките деца, съобщава manager.bg .

Целта е куклата да помогне на майките да предпазват дъщерите и синовете си. Когато куклата стои на плажа, без слънцезащитен продукт, тя почервенява и „изгаря“. Веднага щом лицето и тялото й бъдат намазани, придобива нормален цвят. 

Идеята е, че децата много по-лесно се съгласяват да направят нещо, ако то е представено под формата на игра, а когато видят на практика какво се случва, когато кожата изгаря, това ги прави много по-склонни да се съгласят да бъдат намазани със слънцезащитен крем.

Видът на кампанията е амбиент, а рекламата е дало на агенция FCB Сао Паоло.

СПОДЕЛИ:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someonePin on Pinterest

Е-MAIL АБОНАМЕНТ:

Публикацията Ви е харесала? Можете да се абонирате за E-Mail бюлетина с най-новото от СПИСАНИЕ РОДИТЕЛ: